بینگ وب مستر چیست؟
نوشته شده توسط : Rebin admin

وقتی در مورد SEO صحبت می کنیم ، گوگل برای اکثر بازاریابان موتورهای جستجو به ذهن می آید. و ، منطقی است اگر می توانید غول جستجو را راضی کنید ، موتورهای جستجوی دیگر نیز دنبال می شوند و ترافیک را به وب سایت شما ارسال می کنند.

اکثر بازاریابان تصور نمی کنند که دومین موتور جستجوی پرکاربرد نیز می تواند یک کانال پرسود باشد. در اینجا آمده است که چرا بهینه سازی نتایج جستجوی بینگ می تواند یک درمان واقعی برای شما باشد…

از آنجا که همه بازاریابان به دنبال گوگل هستند ، بینگ رقابت کمتری دارد. و ، در ایالات متحده (شامل جستجوی یاهو که از Bing پشتیبانی می کند) ، سهم بازار مناسبی دارد ، 21.3. علاوه بر این ، شبکه Yahoo-Bing نیز در بیشتر عمودی ها مخاطب منحصر به فردی دارد.
ترافیک بینگ همچنین ممکن است نرخ پرش کمتری داشته باشد. برای متیو وودوارد ، ترافیک بینگ از کیفیت بالاتری نسبت به Google برخوردار بود. و ، بازدیدکنندگان صفحات بیشتری را مشاهده کرده و پیوندهای وابسته بیشتری را نیز کلیک کردند.
و اکثر تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو همانند Google هستند (اگرچه الگوریتم های هر دو موتور جستجو متفاوت است). بنابراین ، شما می توانید پای بینگ را با تلاش کمتری بخورید ، زیرا Bing در مقایسه با گوگل در مورد عوامل رتبه بندی خود بسیار بازتر است.

اکثر تکنیک های بهینه سازی موتورهای جستجو همانند Google هستند (اگرچه الگوریتم های هر دو موتور جستجو متفاوت است). بنابراین ، شما می توانید پای بینگ را با تلاش کمتری بخورید ، زیرا Bing در مقایسه با گوگل در مورد عوامل رتبه بندی خود بسیار بازتر است.

 





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: